maandag 24 mei 2010

Rotbeen.

Ja hoor, nog steeds last van mijn scheenbeen.
Wilde vanavond toch gaan lopen, maar mijn tante belde af omdat we vanmiddag op de high-tea teveel lekkers hadden gegeten, haha, en bij haar was het niet zo goed gevallen. Maargoed, ben eigenlijk ook wel blij, hebben mijn benen nog een dag extra om te rusten.

Morgen ga ik dus weer lopen en dan hoop ik dat het goed gaat. Gewoon goed stretchen en warmlopen van tevoren en dan hopen dat het goed gaat!
Jullie horen het morgen wel!

3 opmerkingen:

  1. Waar haal je die schema's vandaan :)? En in wat voor kleren loop jij hard!?

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb ik van iemand gekregen. Tenminste, mijn tante heeft hem dus. En meestal loop ik met haar. Ik vraag wel even of ze hem doorstuurt en dan zet ik hem hier wel op! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja, en in welke kleren ik hardloop? Euhm, meestal gewoon een legging en een wijdvallend shirt, maar kan natuurlijk ook in zo'n grijze joggingsbroek.
    Trek wel een katoenen shirtje aan, dan word het niet te warm. En denk eraan om goede schoenen te kopen, anders verziek je echt je lichaam!

    BeantwoordenVerwijderen