woensdag 26 mei 2010

Hoe geweldig!

Gisteren had ik vriendin J aan de telefoon, omdat zij de roparun had gelopen en ik wilde natuurlijk even weten hoe het was gegaan en zeggen dat ik het ongelofelijk knap vond. Nu had ik het met haar over mijn benen en zij vertelde mij dat vriendin N en vriendin F dat ook hadden gehad.

Vanmorgen heb ik dus vriendin N gebeld en daar een tijdje mee aan de telefoon gezeten. Ik vertelde haar over mijn been en zij herkende dit enorm. Scheenbeenvliesontsteking. Zij loopt er zelf al 2 jaar mee, maar bij vriendin F was het iets minder lang zei ze en meestal moet het binnen twee of drie maanden wel over zijn. 'TWEE OF DRIE MAANDEN?' was mijn reactie. 'Ja meid, ik kan er ook niets aan doen.' Nou dat is dus geweldig. Morgen toch maar even de dokter bellen. Ik had van het weekend al de huisartsenpost gebeld, maar die telefoniste zei dat het geen ontsteking was omdat het niet rood en dik was. Ik vertelde haar dat ik op internet had gekeken en dat dat niet perse het geval hoeft te zijn bij (scheen)beenvliesontsteking. Ze hield vol, dus kon ik geen afspraak maken. Gelukkig heb ik de hele tijd het idee gehad dat het wel scheenbeenvliesontsteking was, vandaar dat ik ook wel (een beetje) rust heb gehouden. Want blijkt dus dat ik zo weinig mogelijk mijn benen moet belasten.

Ik hou niet van stilzitten, dus het zal nog moeilijk worden om van nu tot zondag niets te doen. Morgen maar even de dokter bellen en hopen dat ik nog voor het weekend langs kan komen. ik laat het wel weten, want waarschijnlijk kan ik dus een tijdje niet lopen en dan heeft het natuurlijk ook niet echt zin om deze blog bij te houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten