vrijdag 21 mei 2010

De eerste week van mijn nieuwe leven.

Haha, zoals de titel al zegt. De eerste week van mijn nieuwe leven zit erop.

Vanmiddag wilde ik 's ochtends gaan hardlopen, maar mijn mp3 lag nog in de auto, en mijn vriend was met de auto werken. Om 2 uur was hij thuis, maar toen ik naar buiten liep stikte ik bijna van de warmte, dus ook maar niet gedaan.

Om 5 uur dus maar wee naar buiten, was nog steeds warm, maarja, het wordt ook zomer dus daar zal ik wel vaker mee te maken krijgen. Waarschijnlijk zal ik mezelf echt dom vinden als ik dit teruglees in de winter. Ik heb zo'n idee dat ik de hitte dan ga missen, haha! Maargoed, om 5 uur moest ik dus echt van mezelf, omdat het er anders niet meer van zou komen.

En het ging GEWELDIG! Echt waar, ik liep bijna lachend. Allerlei mensen kwamen voorbij en keken me 'trots' aan. Toen voelde ik me natuurlijk nog beter en ging het lopen ook weer beter! De 6-7-6 is dus gelukt en ik ben ongelofelijk trots op mezelf. Na 5 minuten uitlopen voelde ik me fitter dan de hele week bij elkaar, dus heb ik nog eens 3 minuten gelopen. Toen was het wel genoeg.

Het enige waar ik echt ongelofelijk last van heb is een Scheenbeenirritatie (google is your best friend! :D). Het is zegmaar erg gevoelig aan de binnenkant van mijn onderbeen, ik denk dat het komt doordat ik nu een spier gebruik die ik nog nooit in mijn leven gebruikt heb, haha! Verder heb ik geen spierpijn, ben erachter dat goed rekken en strekken achteraf onwijs helpt. Nu ook maar eens van tevoren goed stretchen, misschien helpt dat voor mijn onderbeen.

Al met al mag ik niet klagen. Morgen weer een stukje rennen (denk ik) en anders maandagavond weer. Volgende week begin ik met 7-8-7, hoop dat dat net zo super gaat als deze keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten